Empty BOX !!! Order 32206

English: I have just bought an DSO Nano v2, and wait about 30 days to arrive as usual, my surprise when it arrives here, an EMPTY BOX! Just a sheet of bubble plastic inside!! Where is my DSO?? The cardboard box was intact, no signal of violation or something, but there was nothing inside. Also the sticker outside box with content description says: “Buttons and Switches” - “Weight: 0,1KG” as you can see on last pic, how a DSO NANO v2 can weight only 0.1Kg?
There was not any msn messenger or skype to contact in order to solve problems like this, on “contact us” page of website, there is only a email address, please make more ways to contact staff, to facilitate customers.
Ive opened this topic not only to solve my problem, but also to alert others, to log this event wishing this not happen again in future. Apologize for my bad english, im brazilian, i hope you all understand. Guilherme.

Português: Eu comprei um DSO Nano v2, e esperei 30 dias pra chegar como de costume, minha surpresa quando abri a caixa e so tinha uma folha de plastico bolha, a caixa estava vazia!! Cadê meu DSO?? A caixa de papelão estava intacta, sem sinal de violação ou algo do tipo, mas nada havia dentro dela. A etiqueta por fora com a descrição diz: “Botões e chaves” - “Peso; 100 gramas” como vocês podem ver na ultima foto, como um osciloscopio dso nano v2 pode pesar 100 gramas com caixa e tudo?
Não há um contato do msn messenger ou skype que se possa contactar para resolver quaisquer problemas como esse meu, na página “Contacte-nos” somente há um endereço de email, por favor dêem mais maneiras para que possamos contactar o atendimento, para facilitar os consumidores.
Abri este tópico não só para resolver meu problema, mas também para alertar aos outros colegas, para registrar esse evento desejando que não volte acontecer novamente no futuro. Peço desculpas pelo meu inglês ruim, sou brasileiro, e espero que todos entendam. Guilherme.




Sorry for the low-grade mistake, please contact us “QC@seeedstudio.com” with email.
We will resend a DSO nano V2 to you.

Ok Kevin, i sent an email to qc@seeedstudio.com and give my info to receive my product, my username, real name and complete address. Until now there was no response from staff, lets wait more time.
I will post here all movimentation in this case ok?
I wish to thank you in advance, my best regards, Guilherme.